Merlin Phone

Merlin IpPbx sistemleri ile birlikte çalışan IOS ve Android işletim sistemleri için geliştirdiğimiz SIP 2.0 tabanlı yazılım çözümüdür. AppStore veya Google Play üstünden indirebilirsiniz.

Detaylı bilgi için, iletişim formunu kullanarak bizimle irtibata geçin.

Özellikleri

1. Arama yap / gelen çağrıyı al.
2. Uygulama arka planda olduğunda veya kapalı olduğunda gelen çağrıları alın.
3. Hoparlör ve Yankı iptalini destekler.
4. Sessiz'e al ve çağrıları beklet'i destekler.
5. Arama geçmişi.
6. Telefon ayarlarını kullanır (iOS Callkit).
7. Çok Hatlı Arama Kontrolü
8. Kör ve Kontrollü Çağrı Transferi
9. Çağrı Destek Desteği
10. Telefon rehber entegrasyonu.
11. Yüksek ve düşük bant ses kodeklerini destekler.
12. Otomatik ağ erişilebilirliği.
13. Bas-Konuş desteği (Çoklu PushToTalk)
14. Çoklu Conferance desteği (Çoklu Conferance)
15. Push-Notification desteği


Bu uygulama sadece Merlin IpPbx sistemi ile çalışmak üzere tasarlanmıştır.

Detaylı bilgi için, iletişim formunu kullanarak bizimle irtibata geçin.

Login Ekranı


 

 

Yazılımda QR kod okutma bölümünü kullanarak tanımlamaları otomatik yapabilirsiniz.

Ayrıca tanımlama email'ini tıklayarak uygulama tanımlamalarını da otomatik yapabilirsiniz.

Kullanıcı bilgileri ile birkez doğru giriş yaptığınızda yazılım bir sonraki seferde sisteme otomatik giriş yapacaktır.

 

Tuş Takımı

 

Tuş Takımını kullanarak arama yapabilirsiniz.

Ayrıca bu ekran üstünden;

  • * Abone listesine geçiş yapabilirsiniz
  • * Arama geçmişine erişebilirsiniz
  • * Telefon rehberine erişebilirsiniz
  • * Yazılım ayarlarına erişebilirsiniz
  • * Durum değişikliği yapabilirsiniz.
  • * (Push-To-Talk) Bas konuş listesine erişebilirsiniz
  • * Çoklu konferans listesine erişebilirsiniz

Aboneler / Durumları

 

Bu ekrandan abonelerin anlık durumlarını takip edebilir, istediğiniz aboneyi arayabilirsiniz.

Abonelerin hem çağrı hemde durum bilgilerini bu ekran üstünden anlık olarak görebilirsiniz.

Değişiklikler ekranınızda anlık olarak gerçekleşecektir.

Durumu "logoff" olan mobil aboneleri de arayabilirsiniz. Sisteme bağlı olmasa bile abone çağrı geldiğinde otomatik çağrı alabilir duruma gelecek ve yaptığınız çağrı aboneye iletilecektir.

Gelen Çağrı

 

Gelen çağrıda IOS ve Android ekranları birbirinden farklıdır.

IOS yazılımında Apple CallKit kullanıldığı için gelen çağrı mobil telefonunuza gelen çağrı ekranı ile aynıdır. Örnek; Kullandığınız telefonunuzda sessiz ve titreşimli uyarı tanımlamış iseniz çağrı geldiğinde çalma tonu olmayacak, sadece titreşim olacaktır. Veya özel bir çalma tonu kullanmış iseniz gelen çağrıda o çalma tonu kullanılacaktır.

Andorid yazılımında ise resimdeki şekildedir.

 

Görüşme Ekranı

 

Sistem aynı anda 4 çağrı *     yönetebilir.

Gelen veya Giden çağrılarda görüşme başladıktan sonra, aşağıdaki çağrı işlemlerini yapabilirsiniz.

  • Sessiz'e alma
  • Speaker açma / kapama
  • Tuş Takımı (IVR tuşlamaları için)
  • Bekletmeye alma / Bekletmeden çıkartma
  • Yeni Çağrı oluşturma
  • Kontrollü veya Kontrolsüz çağrı transferi
  • Konferans'a alma

 

 * Aynı anda kullanılabilecek hat kapasitesi hem telefon hemde IpPbx sistemi kapasitesine göre değişiklik gösterebilir.

Gelişmiş Çağrı Transfer

 

Görüşmekte olduğunuz gelen veya giden çağrıyı, kontrolsüz olarak bir başka aboneye transfer edebilirsiniz.

Görüşmekte olduğunuz gelen veya giden çağrıyı hatta beklemekte olan bir başka çağrıya kontrollü olarak transfer edebilirsiniz.

Bas Konuş
(Push To Talk)

 

Bas Konuç aşağıdaki şekilde çalışmaktadır.

Kişi "Bas Konuş" listesinden hangi bas konuş grubu ile görüşmek istediğini seçer, sistem otomatik olarak o grupdaki tüm aboneleri arar ve "Bas Konuş" çağrı grubuna alır. "Bas Konuş" düğmesine basarak kişi konuşmaya başlar. Dinleyen kişiler kimin konuştuğunu ekranlarında görür. Diğer abonelerin durumlarını da alık olarak görebilir.

Çoklu Konferans

 

Çoklu konferans aşağıdaki şekilde çalışmaktadır.

Kişi "Çoklu Konferans" listesinden hangi konferans grubu ile görüşmek istediğini seçer, sistem otomatik olarak o grupdaki tüm aboneleri arar ve konferans'a alır.

Veya o grupda bir konferans var ise otomatik dahil olabilir. Konferansdaki tüm aboneler diğer abonelerin durumlarını da alık olarak görebilir.

 

Detaylı bilgi için, iletişim formunu kullanarak bizimle irtibata geçin.